Cel kursuPodniesienie umiejętności podstawowych w zakresie: rozumienia i tworzenia informacji, rozumowania matematycznego, umiejętności cyfrowych , kompetencji społecznych.
Wyposażenie Uczestniczek zajęć w wiedzę i praktyczne umiejętności w zakresie:
- korzystanie z informacji użytkowych
- korzystanie z informacji użytkowych i zasobów internetowych
- dzielenie się informacjami z innymi osobami
- identyfikacja komunikatów perswazyjnych i manipulacji zawartych w informacjach użytkowych
- identyfikacja komunikatów perswazyjnych i manipulacji zawartych w materiałach reklamowych
- ocena jakości i przydatności produktu na podstawie informacji z ulotki, opakowania , ceny
- porównanie informacji zawartych w materiałach reklamowych i promocyjnych z danymi z innych źródeł
Liczba godzin30
WymaganiaOsoby dorosłe, powyżej 25 r.ż. z niskimi umiejętnościami podstawowymi (rozumienia i tworzenia informacji, rozumowania matematycznego, umiejętności cyfrowych , kompetencji społecznych) .
CertyfikatCertyfikat kwalifikacji wraz z opisem efektów uczenia się.
Uczestnikami kursu będą osoby, które chcą zdobyć wiedzę i praktyczne umiejętności dotyczące zagadnień :
- pozyskiwanie i przetwarzanie informacji użytkowej z różnych źródeł
- pozyskiwanie i przetwarzanie treści reklamowych z różnych źródeł
Forma zajęć : mini wykład, dyskusja, zajęcia praktyczne.
Zajęcia prowadzone z wykorzystaniem pomocy multimedialnych: tablet, smartfon, rzutnik.